Sidor

Sol

Sol

20 juli 2011

9 månader idag

Idag är det då 9 månader sen jag gjorde min operation, det är ju inte klokt vad fort det har gått. Tiden bara rullar och jag tänker inte så mkt på det längre faktiskt.
Jag hade gått ner 0,3 Kg, ok inte mkt men bättre än inget. Veckans reflektioner är att jag inte har ätit choklad på hur länge som helst, jag är inte sugen och om jag äter det så är det inte lika gott som innan. Nu gillar jag sura godisar, typ nappar och röda flaskor. 

Till nästa vecka kanske jag skulle mäta mig lite för det vet jag inte när jag gjorde sist, fast jag har ju inte gått ner så mkt det sista så det kanske inte är så spännande. Vi får se, veckan som gått har jag försökt att äta mer men att dricka är jag extremt dålig på. Det får bli nästa veckas projekt :)

Ha det bra, alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar