Sidor

Sol

Sol

6 juli 2011

Vecka 37

En sen uppdatering idag. Men bättre sent än aldrig :)
Ytterligare 0,4 ner. Det går sakta nu men jag är glad att det inte är upp iaf.
Idag har jag varit på ett IT-event på Marstrand, det var fantastiskt kul. Först åkte jag buss dit och satt bredvid en man utan att känna att det var trångt eller att jag inte fick plats, bara det är ju en kick :) När jag skulle åka hem var det en man som erbjöd mig skjuts för han skulle åt samma håll. MEN jag tog bussen :)

Var och varannan dag märke jag små saker jag kan göra som jag inte kunnat innan. Det är så kul, en dag ringde telefonen på jobbet och jag befann mig en bit bort, vad gjorde jag då?? Jo, håll i er, jag sprang bort och svarade och inte bara det, jag var inte ens andfådd Ha ha.
Hualigen vad trött jag är, tror minsann att havsluft och sol har haft en inverkan :)
Kram på er alla och sola försiktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar