Sidor

Sol

Sol

20 oktober 2013

Oktober 2013 Min 3 års dag idag

Insåg igår att det har gått 3 år sedan jag gjorde min GBP. Var tog den tiden vägen då? Någon bloggare är jag inte då det var 2 år sedan jag sist gjorde ett inlägg här. Men jag mår fantastiskt bra och ångrar inte en sekund att jag gjorde detta. Jag har varit viktstabil i 2 år och har inte tänkt så mkt på vad jag äter förrän den sista tiden. Inte för att jag har gått upp i vikt (det kan man även efter en GBP) men för att jag tror att jag äter för lite och då främst proteiner. Så nu har jag sedan 3 dagar börjat skriva matdagbok för att se vad jag får i mig på dagarna och jag kan ana ett mönster. Vätska förutom kaffe existerar i princip inte alls. Äter gärna för mkt kolhydrater (precis som innan). Skillnaden nu är att det ju så mkt mindre portioner, 1 dl pasta och 3 köttbullar så är jag mätt.

Har vägt och mätt mig dagen till ära och här är mina nuvarande mått:
Lår 76  cm Nu 63 cm = 13 cm
Vad 50 cm Nu 40 cm = 10 cm
Under byst 115 cm Nu 85 cm = 23 cm
Vikt 134,8 Nu 83 = 51.8 Kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar